Niet gevonden wat je zoekt?
Stuur ons een bericht:

Onze slaapspecialist Chat met de slaapspecialist

Onze adviseurs, slaapspecialisten bij uitstek, helpen jou graag op weg.

Betaling

Online betalen

De betaalmogelijkheden op onze website zijn:  

  • iDeal: Betaal via de online betaalomgeving van jouw eigen bank
  • Creditcard: Betaal met jouw Visa, Mastercard of American Express
  • PayPal: Gemakkelijk en snel betalen met uw account

Wordt jouw bestelling met PostNL bezorgd? Dan dient het volledige bedrag betaald te worden tijdens het plaatsen van de bestelling.  

Betalen bij levering

Indien je een afspraak hebt met onze eigen bezorgdienst, dan kan je bij aflevering betalen met PIN of contant. Onze monteurs hebben namelijk een mobiel pinapparaat bij zich. Let op je maximale dag limiet bij PIN betaling.  

Je kunt ook het totale bedrag per bank overmaken. Het bedrag dient bij ons op de rekening te staan vóór de afspraak. Vergeet niet jouw bestelnummer (op de factuur) in de betalingsomschrijving.  

Onze bankgegevens:
Kwakernaat Bedding BV
NL78RABO 0369 9248 35
SWIFT BIC: RABONL2U

Verzending

Bezorging en montage

Slaapboulevard Kwakernaat beschikt over een eigen bezorgdienst en heeft een team aan ervaren monteurs. De monteurs plaatsen het bed waar je maar wilt, of dit nu op de eerste etage of op zolder is. Dit moet wel van tevoren besproken, voor het geval een hoofdbord deelbaar moet worden gemaakt of een verhuislift mee moet. De montage is inbegrepen* en de monteurs nemen netjes alle verpakkingen mee retour.  

Kleinere bestellingen, zoals bijvoorbeeld beddengoed, worden met PostNL verzonden, dit is bij een bestelbedrag vanaf € 75,- gratis. Zie ook: Verzending met PostNL

*Alleen bij outlet modellen zijn levering en montage niet inbegrepen, dit staat ook altijd aangegeven bij het desbetreffende product.

Verzendingen met PostNL

Kleinere bestellingen, zoals bijvoorbeeld beddengoed, worden met PostNL verzonden, dit is bij een bestelbedrag vanaf € 75,- gratis. Je kan kiezen voor thuis afleveren of ophalen bij een PostNL locatie. 

Indien het pakket wordt geleverd via PostNL ontvang je van ons een Track&Trace nummer via de e-mail. Dit is tevens de bevestiging dat de goederen zijn verzonden. De bezorger van PostNL biedt het pakket normaliter de eerstvolgende werkdag aan.

Inplannen afspraak

Indien je een bestelling hebt geplaatst met producten die niet met de reguliere post mee kunnen (groter dan 100 cm of zwaarder dan 10 kg), zal ons eigen bezorgteam langskomen om het product af te leveren en/of monteren. Zodra jouw bestelling in ons magazijn binnen gemeld is, zal onze planning contact met je opnemen om een afspraak in te plannen.

Tijdsindicatie van levering

Tijdens het inplannen van je afspraak, wordt een tijdslot meegegeven. Wij bezorgen en monteren van maandag t/m vrijdag, 09.00-17.00u.

Afspraak wijzigen

Wil je jouw afspraak wijzigen? Neem dan contact op met onze planning, telefonisch bereikbaar op 0186 - 60 13 55 of stuur een email naar info@slaapboulevard.nl. Vindt jouw afspraak binnen 24 uur plaats? Bel dan altijd!

Retourneren

Retourneren

Heb je besteld via de webwinkel en ben je toch niet helemaal tevreden met jouw aankoop?

Dan kan je jouw aankoop tot veertien (14) dagen na levering ontbinden. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven. Hierbij gelden wel de volgende voorwaarden:

  • Je laat ons binnen 14 dagen schriftelijk weten dat je het product wilt terugsturen. Stuur een e-mail naar webshop@slaapboulevard.nl om jouw retour aan te melden.
  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking.*
  • Het product is ongebruikt en ongemonteerd.
  • Het product is niet speciaal voor jou aangepast.**

*Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Enkel ongeopende producten kunnen dus worden geretourneerd, indien er sprake is van deze productcategorie.

**Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden gemaakt op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

Gepersonaliseerde en/of maatwerk producten

Indien een artikel speciaal voor jou besteld is, denk aan maatwerk meubelen of gepersonaliseerd beddengoed, kan deze helaas niet retour genomen worden. Neem contact met ons op via de contact pagina, dan zullen we dit gezamenlijk proberen op te lossen.

 

Wat zijn de kosten van retourneren?

Je kan jouw aankoop binnen 14 dagen na de herroeping retourneren via het retourformulier. Je kan een retourformulier aanvragen via webshop@slaapboulevard.nl. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. Artikelen die op verzoek van/in overleg met de klant speciaal (gepersonaliseerd) zijn besteld kunnen niet worden geretourneerd. Ook artikelen zoals (beslapen) hoofdkussens kunnen in verband met hygiëne niet geretourneerd worden. 

Zeker van jouw aankoop

CBW erkend

Kopen bij een CBW-erkende woonwinkel biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die je als consument extra goed beschermen. Ze zijn in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld. Hierin zijn alle regels opgenomen die voor jou van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, levertijd, levering, vervoer en garantie.

Slaapboulevard is één van de 4.000 retailers in Nederland. Ook in 2024 mogen wij weer het predicaat CBW-erkend op onze gevel hangen. Meer lezen over CBW? Lees hier.

Omruilgarantie of proefslapen

Omruilgarantie (ook wel proefslapen) is een aanvullende service die wij samen met de desbetreffende fabrikant bieden. De regels en termijnen van omruilgarantie verschillen per merk, informeer hier naar tijdens jouw bezoek in de winkel.

Het kan voorkomen dat je na enkele weken nog steeds niet tevreden bent over de hardheid van jouw matras(sen). Let wel dat je lichaam ongeveer 4-6 weken nodig heeft om te wennen aan een nieuwe matras. Daarom stellen wij én de fabrikant de voorwaarde minimaal 30 dagen gebruik te maken van jouw matras. Kom je erachter dat je een andere hardheid toch prettiger vindt, dan mag je de matraskern binnen 60/90 dagen na levering kosteloos omruilen voor een andere hardheid*. Bijvoorbeeld van een stevig (firm) naar een standaard (medium). Van deze omruilgarantie mag je éénmaal per matras gebruik maken. Voor meer informatie over de omruilgarantie en -voorwaarden per merk, neem contact met ons op.

*De voorwaarden en termijnen van de omruilgarantie verschillen per merk. Neem contact met ons op voor de juiste informatie en voorwaarden.

 

Garantie fabrikanten aanmelden

Zodra je bed en/of matras bij jou geleverd is, gaat de garantieperiode van je product in. Bij sommigen fabrikanten kan je jouw garantietermijn verlengen wanneer jouw product binnen twee maanden geregistreerd wordt. Dit kan voor:

Heb je hulp nodig bij het aanmelden van de garantie of vragen over de geldende voorwaarden? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.

Retourname van jouw bed

Retourvoorwaarden oud bed en/of matras

Lever jouw oude bed en/of matras in tijdens de bezorging en we geven het een tweede leven. Bijvoorbeeld als nieuwe judomat. Of bank. Je doet anderen er een plezier mee, het is duurzaam en het scheelt een retourtje naar het grofvuil. Iedereen blij! Neem contact op voor de retourvoorwaarden.

Retourmatras

Slaapboulevard Kwakernaat is deelnemer van RetourMatras. Lever jouw oude matras in tijdens de bezorging en we geven het een tweede leven. Bijvoorbeeld als nieuwe judomat. Of bank. Je doet anderen er een plezier mee, het is duurzaam en het scheelt een retourtje naar het grofvuil. Iedereen blij!

RetourMatras heeft een unieke matrasrecyclinginstallatie opgezet voor het duurzaam verwerken van oude matrassen. Deze lijn is volledig ontworpen en gebouwd door RetourMatras in samenwerking met gespecialiseerde leveranciers. Het doel van RetourMatras is 100% grondstoffenhergebruik.

Donsretour

Is jouw donzen dekbed of kussen toe aan vervanging? Je kunt deze bij ons inleveren en wij zorgen dat jouw dekbed of kussen via Ducky Dons een tweede leven krijgt. Wil je meer weten over het recycling proces? Je leest het hier.

Let op! Uitsluitend bedoeld voor dekbedden en kussens gevuld met dons en/of veren. Versleten en kapotte dekbedden en kussens zijn toegestaan, wel dienen de dekbedden en kussens droog te zijn.

Vragen of klachten

Staat jouw vraag er niet tussen?

Niet gevonden wat je zoekt? Stuur ons een e-mail via info@slaapboulevard.nl of neem hier contact met ons op.

Klacht indienen

Mocht je een klacht hebben over onze service, een product of onze website, dan vernemen wij dit graag. Stuur een e-mail naar info@slaapboulevard.nl of neem hier contact met ons op. Wij zullen de klacht onderzoeken en binnen 14 dagen met een inhoudelijke reactie komen.

Afhandeling klacht

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Wonen. Kijk voor meer informatie betreft dit onderwerp op de website van het CBW: lees hier.